אוהבים לייף סטייל של הביוקר? אלו הרכבים בשבילכם

האם אתם מסוג האנשים שנהנים מהדברים היותר טובים בחיים? אם אתם מהטיפוס שאוהב לחיות את החיים בפאר, אז תצטרכו מכונית שתתאים לסגנון החיים שלכם. הנה כמה מהמכוניות הטובות ביותר עבור אלה שנהנים מאורח חיים יוקרתי במיוחד:

Bentley Bentayga

רכב השטח הזה מושלם למי שרוצה לטייל בשיא היוקרה ובשיא הסטייל. עם הפנים היוקרתי והמנוע החזק של הרכב המטורף הזה, הבנטיגה תסובב ראשים בצורה בלתי מתפשרת, לכל מקום שהיא תגלגל אליו. המחיר הוא כמובן, בהתאם.

רולס רויס ​​פאנטום

רולס רויס פאנטום הוא התגלמות היוקרה והאלגנטיות. העיצוב הקלאסי והמאפיינים המפוארים שלו הופכים אותו לבחירה המושלמת עבור אלה שחושקים ביוקרה ברמות הגבוהות ביותר, כל כך גבוהות, שכנראה אתם צריכים כמה מיליונים טובים בחשבון העובר ושוב שלכם.

מרצדס בנץ S-Class

ה-S-Class היא פסגת היוקרה לרכב. הטכנולוגיה המתקדמת והעיצוב האומנותי שלה שלו הופכים אותה לבחירה המושלמת עבור אלה שדורשים את הטוב ביותר בחיים.

פורשה 911

ה-911 היא סמל אמיתי של יוקרה וביצועים, סמל שהוא מעבר לזמן. העיצוב הנצחי והביצועים ללא תחרות הופכים את ה- 911 לבחירה המושלמת עבור אלה שאוהבים לחיות את החיים בנתיב המהיר.

פרארי 488

ה-488 היא יצירת אומנות על גלגלים. העיצוב המדהים והביצועים המדהימים שלה הופכים אותה לבחירה המושלמת למי שרוצה את הטוב משני העולמות – גם ביצועים וגם סטייל.

איך קונים רכב יוקרתי היום?

קודם כל, הרכבים שציינו כאן, חלקם זמינים לרכישה רק בהזמנות מיוחדות. הרכבים האלה בדרך כלל לא פופולריים בישראל, בגלל שאין להן שוק גדול פה, מדובר על רכבים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר. עם זאת, היום יש חברות שמאפשרות הזמנות של רכבי יוקרה, כמעט בכל רכב שתחפצו, השאלה אם יש לכם את התקציב. בנוסף, היום אפשר לקחת מימון לרכב אפילו למכוניות יוקרה ברמות הגבוהות ביותר, כמובן שבתנאים מסוימים שהם שונים מלקיחת מימון עבור רכבים אחרים.

אז אתם בקטע של חיי זוהר, חיי יוקרה, ולחיות את החיים שלכם על הנתיב המהיר, ומחפשים לקנות רכב חדש שיעיף אתכם לשמיים, אז האופציות בכתבה הזו הן האפשרויות הטובות (והיוקרתיות) ביותר שלכם.

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן