ארנקים טבעוניים – האופנה החדשה

עם עליית הפופולריות של שימוש בחומרים טבעוניים לחלוטין בעולם תיקי גב לנשים, הנישה התפתחה לכל תחומי עולם תיקי הנשים. החומרים השתפרו והם עמידים מתמיד והכי חשוב – מלאים בסטייל! ואפילו הרבה יותר מתיקי נשים מעור.
אז אם את רוצה לשמור על הטבעונות שלך ולא בא לך להתפשר על סטייל – היום זה אפשרי מתמיד.

טבעונות? ארנקים טבעוניים!

למרות שעולם האופנה הולך בצעדים גדולים לכיוון הטבעונות עם עליית המודעות לסבל של בעלי חיים וכמות הזיהום שתעשיית העור מייצרת, עד עכשיו היה קשה למצוא ארנקים טבעוניים שעשויים מחומרים איכותיים. אבל איכות החומרים השתפרה והכי חשוב – מעצבות התיקים של היום לא מתפשרות ומשתמשות בבדים איכותיים מאיטליה וארצות אחרות באירופה שמייצרות בד ברמה גבוהה מאוד. השילוב של מעצבות איכותיות שלא מתפשרות על איכות חומרים ועל הזיקה שלהן לעולם הטבעונות – מביאים חדשנות לעולם האופנה וניתן לראות את זה בין היתר באיכות הארנקים הטבעוניים שניתן לקנות היום.

ארנקים טבעוניים – מתנה מושלמת לחברה טבעונית

חוץ מזה שאתן יכולות לפנק את עצמכן בארנק טבעוני איכותי, אם יש לכן חברה טבעונית והתקשתם למצוא לה מתנה אופנתית, מגניבה ושימושית – היום זה כבר הרבה פחות קשה ! ארנק טבעוני הוא אופציה מושלמת למתנה לחברה טבעונית
מתנה המשלבת סטייל, אופנה והרבה צבע ואפילו המחירים לא כל כך גבוהים!

הצבעים והעיצובים כל כך שונים שאתן יכולות אפילו לקנות לה כל שנה ארנק אחר – כי כל אחד מהם מיוחד בפני עצמו, עם בד שונה ועיצוב שונה.

צפו בסרטון לרעיונות כלליים לחברים טבעוניים:

 

ארנקים טבעוניים – האם הם טובים יותר מארנקי עור?

לארנקי עור יש את היתרון שעור הוא חומר חזק ועמיד. אך היום החומרים שמהם עשויים ארנקים טבעוניים מתקרבים מאוד לאיכות ועמידות של עור ואפילו יש להם יתרון במאפיינים אחרים כמו למשל העיצובים השונים, התחושה שחלק אוהבים אותה יותר מאשר התחושה של עור, ועוד ועוד. בנוסף, ארנקים טבעוניים הם זולים יותר מאשר ארנקי עור, כך שאת יכולה לקנות כמה כאלה מקום ארנק עור אחד יקר.

אבל הכי חשוב? ארנקים טבעוניים אינם תורמים לגדילת תעשי החי והם 100 אחוז מוסריים, אז אם זה לא הכי חשוב – אז מה?

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן