האם מנשא לתינוק יכול להיות אקססורי אופנתי?

בכתבה הזו אנו נדון בשאלה הזו, האם מנשא לתינוק יכול להיות גם אקססורי אופנתי -ובכן, אם תשאלו אותי, אומר לכם שכן! זה יכול להיות. למעשה, אפשר למצוא מנשאים יפהפיים בצבעים ובסגנונות שונים שיגרמו לך להיראות טוב כשאת נושאת את הקטן שלך. אני יודעת מניסיון כמה חשוב שיהיה מנשא פונקציונלי אבל בו בזמן גם חשוב להרגיש טוב עם עצמי.

אני חושבת שכל אחת צריכה לשאת את התינוק שלה, אבל לפעמים חלקנו לא מרגישות בנוח עם זה, במיוחד כשיש הרבה אנשים בסביבה או שזה לא מקובל מבחינה חברתית ללבוש את התינוק שלך בפומבי כמו בעבודה.

לכן החלטתי לכתוב את המאמר הזה ולתת לך כמה טיפים איך להפוך את החיים שלך לקלים יותר ועדיין להיראות טוב.

אני מכירה כמה אמהות שלובשות מנשאים לתינוק, שבבעלותן לא פחות משלושה מנשאים שונים שיהיו מוכנים לכל אירוע והייתי אומרת שהם לא לבד! כמובן שזה לא הכרחי אבל בואו נודה בזה: אנחנו אף פעם לא יודעים מה הולך לקרות ואיך יהיה מזג האוויר ביום מסוים אז למה לשאת את התינוק במנשא שגורם לכן להרגיש לא בנוח?

מדוע ייתכן שתזדקקו להתחדש במנשא חדש לתינוק (אם יש לכם כבר מנשא)

1. התינוק שלך נהיה כבד מדי עבור המנשא הקודם שלך לסחוב אותו

כן, אני יודעת שהתכוונת לטוב אבל אחרי 8 חודשים של סחיבה של תינוק X בבית ובחוץ זה הפך להיות יותר מדי בשבילך. אחרי כל הזמן הזה, הגב שלך פשוט לא יכול לסבול את זה יותר. אני לא אומרת שתפסיקי ללבוש את התינוק עלייך אבל צריך מנשא לתינוק שהוא ארגונומי, נוח לגב או כזה שמחלק את המשקל טוב יותר.

2. נמאס לך שיש רק מנשא שחור בארון הבגדים שלך

כן, אני מסכימה, שחור זה שיקי ומסוגנן אבל למה אין לך גם צבעים אחרים? אולי התינוק שלך ירצה שיישאו אותו במנשא צבעוני כדי שגם את תרגישי טוב (ההרגשה הטובה היא דו צדדית 🙂 !

3. אתה רוצה משהו ייחודי ומסוגנן

לפעמים את יכולה לראות איזה מנשא בחנות מנשאי תינוקות באינטרנט שפשוט הופך אותך מרוב שהוא יפה ומסוגנן ואת פשוט לא יכולה לעמוד בזה ואת רוצה לקנות אותו! אז תני לי להגיד לך משהו.. זה בסדר! אני מכירה כמה אמהות שמוציאות אלפי שקלים כדי ללבוש את התינוק שלהן ובו בזמן להיראות טוב.

אם זה המקרה שלך, אני מציע לך ללכת על זה, כי למה לא לפרגן ולפנק את עצמנו? אנחנו עובדות קשה.

4. המנשא הנוכחי שלך כבר לא מתאים

לפעמים התינוק פשוט עובר שלב, וצריך מנשא חדש, כי לא כל המנשאים יכולים לספק את כל הפונקציות של למשל נשיאה מאחור, נשיאה מקדימה וכו'. למרות שחלק כן. לכן במקרה והמנשא שלך מוגבל, והצרכים של התינוק שלך גדלים, את צריכה מנשא חדש

5. את רוצה יותר תמיכה לגב שלך או שאת בהריון!

אני יודעת שכמה מנשאים מאפשרים לך ללבוש את התינוק שלך מקדימה, אבל אם את בהריון עדיף לשניכם אם לא תשאי את התינוק מלפנים. כך יש לך הרבה יותר תמיכה לבטן ולגב שלך ולכן הדבר הטוב ביותר יהיה לקנות מנשא שהוא הרבה יותר נוח במצב הזה, כלומר מנשא גב, או מנשא שיש לו כמה פוזיציות כמו המנשא הזה

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן