ים המלח, גם יעד נפלא וגם מקור קסום למוצרי טיפוח

ישראל היא מדינה נפלאה, והיא מלאה במשאבי טבע מדהימים, שלמעשה, הם מאוד מאוד ייחודיים ואי אפשר למצוא עוד כמותם במקומות אחרים בעולם. אחד מהמשאבים האלו הוא ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר בעולם.

למעשה, ים המלח הוא לא רק יעד תיירותי, אלא מקור שממנו מכינים מוצרים שונים בעלי סגולות רפואיות גדולות.
המינרלים שנמצאים בים המלח תורמים רבות לטיפוח עור ושיער, ולכן משתמשים במלח ים המלח במוצרי קוסמטיקה על מנת ליצור מוצרים ייחודיים ונפלאים.

המוצרים האלו הם לרק עבור בני אדם, אלא גם עבור בעלי חיים, ובעקבות כך, ניתן לראות מוצרים לטיפוח סוסים, כלבים וחתולים, שמבוססים על מינרלים של ים המלח, והעדויות בשטח מראות שהמוצרים האלו הם מעולים ועושים משהו שמוצרים אחרים לא עושים.

אחת החלוצות הגדולות של המוצרים האלו זה המותג Dead Sea Shampoo מבית PetEx, שניתן לראות את המוצרים שלהם בכתובת הזו : https://www.deadseashampoo.com/

בכתבה הבאה נעבור על כמה מן המוצרים המופלאים שלהם.

Sensitive Skin Shampoo – שמפו לעור רגיש עבור סוסים

סוסים, למרות גודלם, הם יכולים להיות חיות מאוד רגישות גם נפשית וגם פיזית. לכן, אם לסוס שלכם מערכת עור רגישה, כדאי לבחור עבורם את המוצרים המתאימים.

שמפו Sensitive Skin Shampoo של פטקס הוא שמפו מיוחד לעור רגיש, עם מינרלים מים המלח, שמכיל גם אלוורה וקמומיל ומתאים לעור רגיש ומגורה של סוסים.

השמפו תורם רבות להזנה של פרוות הסוסים שלכם, והוא מותאים במיוחד לסוסים בעלי עור רגיש ומגורה ועוזר להקל על גירודים שיכולים לפעמים לשגע את הסוסים, כאשר חלק גדול מהגירודים האלו נובע מאלרגיות בעור או ממזיקים.

Horse White Coat Shampoo – שמפו לסוסים עם פרווה לבנה

לסוסים עם פרווה לבנה יש צרכים שונים, גם הפרווה שלהם עדינה יותר מסוסים אחרים, ובנוסף כשאנחנו רוצים לטפח אותם, אנחנו רוצים להבליט את הצבע הנפלא והמלכותי שלהם.

השמפו Horse White Coat Shampoo של פטקס, מבוסס על חומרים שמבהירים ותורמים לבריאות של סוסים עם פרווה לבנה. כמובן שאתם יכולים להשתמש גם בשמפויים אחרים שהם לא לפרווה לבנה, אבל השמפו הזה מתמחה בהפיכת הפרווה של הסוס הלבן שלכם למדהימה.

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן