כך תשמרי על סטייל אופנתי גם בבית

תקופת הקורונה הארורה יצרה לא רק משבר בריאותי עולמי מתמשך, אם כי גם שינויים מהותיים בהרגלי העבודה, התעסוקה והחיים של מרבית הישראלים, והפכה את הבית שלנו למרחב אינטימי של נוחות, בילוי ופנאי, ולעתים קרובות גם עבודה.

הרגלים אלו הוטמעו ונותרו רובם בחיינו גם כאשר מונחים כמו "סגר", "בידוד" ו-"למידה מרחוק" (שלא נדע…) כבר עברו חלפו די מזמן משגרת היום-יום במחוזותינו. השהות המרבית בבית שזכתה להתאמות בהיבט העיצובי, הפונקציונלי והדיגיטלי, זכתה גם למענה מצד מעצבי האופנה והסטייל השונים, מאז ועד היום, שקשרו בין אופנת נשים ונינוחות קלאסית למראה קליל אך מושקע שרבים מהנשים נוהגות להקפיד עליו בימנו אלו. לשם כך, ריכזנו עבורכם כאן מספר כללי אצבע, טיפים מרכזיים והמלצות חשובות כיצד ניתן לשמור על סטייל אופנתי גם בשעות הבילוי הביתיות:

  1. ראשית כל, להפריד בין פיג'מות ללבוש יום יומי – אם במציאות של שגרת עבודה מהבית, סתם יום חופשי או הגעה מייגעת אל הספה הנעימה בסיומו של יום מפרך בחוץ, חשוב קודם כל לזכור כי השהות בבית אינה פירושה מעבר למצב שינה. כן, אמנם מרבית הפיג'מות עשויות להיות רכות ונעימות, אולם לרוב יוצרות אווירת שינה, בטלה ולרוב מעוצבות עם סממנים ילדותיים ובגזרות רחבות שלא תמיד מחמיאות. ניתן להנות מפיג'מה מפנקת כבגד שינה נוח, אולם יש לעשות הפרדה ברורה ומוחלטת בין הפיג'מה לבגדי הבית האחרים.
  2. לדעת לשלב נוחות עם שיק וסטייל אז אחרי שהבנו מה לא (פיג'מות!), בואו נחתור למה כן כדאי וצריך ללבוש בזמן הבילוי מחוץ למיטה בבית. אז בדומה לקולקציית בגדי ספורט, בגדי עבודה או בגדים לאירועים, גם לביגוד הביתי חשוב לתת מקום ייחודי משלו, תוך בחירת פריטים נוחים, נגישים ונעימים מבלי לוותר על הלוק השיקי, האופנתי והתחושה הטובה. לשם כך ניתן כיום למצוא מגוון של חליפות בית לנשים במגוון גזרות, אורכים וסגנונות עיצוב, במראה מחויט יותר לאלו אשר עובדות מן הבית ועשויות להידרש לשיחת וידאו/זום במסגרת הלו"ז היומי, בשילוב גופיות מבדים רכים הנשפכים על הגוף, שמעניקות מראה אטרקטיבי וצעיר. רצוי לשלב במלתחה הביתית מספר חליפות כאלה, שמאפשרות נוחות מרבית, רכות מזמינה וגם את האפשרות לפתוח את הדלת לשכנה ללא מבוכה. לצורך העניין אנחנו יכולות להמליץ בחום על קולקציית Homewear בגדים וחליפות לבית לנשים של מותג האופנה סיסטרז.
  3. לפנות "סמרטוטים" גם אחרי פסח – כמעט כל אחת מאיתנו חוטאת ושומרת עמוק בארון חולצה רחבה במיוחד שגזלה מבן זוג לשעבר או אף מזה הנוכחי, מכנסי טרנינג אהובים שהוכתמו בכלור ברגע של חולשה לניקיון, מכנסיים קצרים שנושרים מקו המותן לאחר שנים של שימוש ושחיקת ההידוק ופריטים סמרטוטיים כאלו ואחרים נוספים. פריטים אלו נהנים ממעמד של "כבוד" בזכות נוסטלגיה אישית, חיבור רגשי וסרבנות להיפרד, אולם לא באמת ראויים למקום בארון הבגדים ובוודאי לא לעלות מחדש על הגוף כבגד בית. זה הזמן לפינוי נטול רגשנות, או אחסון במחסן או הבויידם הביתי למתקשות…
  4. וכמובן נעלי בית נוחות – מכל קשת המדינות המהוות את קיבוץ הגלויות בישראל, ניתן למצוא במקורות את האמא שגוערת בילדים לנעול נעלי בית אחרי המקלחת, כי הקור מגיע מהרגליים. כן, נעלי בית מסייעות להגן על הרגליים מפני הקור, אולם גם מונעות החלקה, שומרות על יציבות וניקיון כף הרגל (גם בבתים בהם איירובוט עובד שעות נוספות). אז לצד הביגוד הביתי המוקפד, מומלץ להחזיק תמיד בהישג רגל גם נעלי בית נוחות ונעימות אשר עוטפות את כף הרגל ומעניקות יציבות. בשונה מחליפות בית, אין צורך בקולקציה מלאה של נעלי בית וניתן להשקיע בזוג אחד של נעליים אורתופדיות, נוחות ומפנקות בצבעים סולידיים ונקיים.
אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן