כל מה שרציתם לדעת על מתיחה ומיצוק של העור ללא ניתוח

העור הוא האיבר הבולט ביותר בגוף האדם, וככזה הוא גם משפיע על המראה החיצוני של כל אחד – כאשר עור בריא, קורן וחלק נראה חיוני ויפה יותר ואילו עור במראה מקומט, עייף ונפול נראה לא אסתטי ומושך ולכן פוגע בתדמית ובדימוי האישי.

כאשר אנחנו רוצים להוריד משקל, אנחנו עושים זאת דרך תזונה בריאה וספורט.

אך פתרון זה לא נותן מענה במקרה שקיימים בגוף מצבורי שומן ועודפי עור שאימוני כושר ודיאטות לא יכולים להעלים.

מסיבה זו בוחרים גברים ונשים כאחד בוחרים לעבור לשיטות טיפוליות אסתטיות לשיפור מראה הגוף, כאשר הטיפולים המבוקשים ביותר בתחום הם – מתיחה ומיצוק העור באזור הבטן.

זהו אזור המרכזי והבולט ביותר בגוף, ולכן שיפורו יכול להשפיע על המראה שלו ועל הדימוי העצמי החיובי. בין היצע הטיפולים  הקיימים בתחום ישנם טיפולים שלא מחייבים ניתוח כמו מתיחת בטן ללא ניתוח ועוד שעליהם נפרט בהרחבה בהמשך.

מהי מתיחת בטן ללא ניתוח?

מתיחת בטן הינה שם כולל למגוון פרוצדורות אסתטיות שמטרתן לחטב את אזור הבטן, כאשר ההליך הפורמלי הבסיסי כולל ניתוח כירוגי למטרות אסתטיות לצורך הסרה של עודפי עור מאזור הבטן.

אם בעבר רצו לטפל בבעיה זו וזה היה כרוך בניתוח עם סיכונים, כיום המצב השתנה. הודות להתפחתות הרפואה יש פיתוח ומכשור חדשני ומתקדם, שנותן מענה יעיל ואיכותי ללא ניתוח וסיכונים אפשריים.

פתרונות אלו נכללים בהגדרה של טיפולי מתיחת בטן ללא ניתוח.

BEAUTIFUL FACE
פנים יפות

איך מתבצעת מתיחת בטן ללא ניתוח?

בשונה מפרוצדורות שגרתיות של מתיחת בטן קלאסית המייחסת לערוך ניתוח להסרת עודפי עור, מתיחת בטן ללא ניתוח מתבצעת באמצעות מכשור מיוחד ולא פולשני המבצע את פעולות המתיחה, מיצוק והרמה משכבת העור החיצונית של המטופלים.

ישנן שיטות הכוללות החדרת צינורות דקה מאוד מתחת לעור, על מנת להגיע לשכבות העור העמוקות יותר, פעולה שתחייב את הרופא לבצע חתך זעיר באזור הטיפול.

השיטות השונות למתיחת בטן ללא ניתוח

על מנת להיפטר ממצבורי שומן בבטן ולהשיג מראה מוצק, שטוח ואסתטי יותר יוכלו לעשות זאת ללא ניתוח כירוגי באמצעות כמה שיטות שונות למתיחת בטן:

ª הקפאת שומן – תגליות שונות הוכיחו כי תאי שומן מסוגלים להתפרק לאחר חשיפה לקור קיצוני, ולכן הקפאת שומן הפכה להיות אחת השיטות הנפוצות לסילוק תאי שומן מהגוף.

ª המסת שומן – תהליך מוכר גם בשם בודי טייט כיוון שהיא מעניקה תוצאות של גוף הדוק ומוצק. המסת שומן מתבצעת באמצעות אלקטרודות המוחדרות לגוף המפיקות גלי רדיו שמחמים את הרקמות ותאי השומן העודפים.

ª מתיחת בטן בלייזר – טיפולי מתיחת בטן בלייזר הפכו להיות תחליף מצוין לניתוחי שאיבת שומן. במיוחד עבור אנשים הסובלים מהצטברות של שומן ועודפי עור בהיקפים קטנים.

למי מתאים מתיחת בטן ללא ניתוח?

למרות היתרונות של מתיחה ומיצור של הבטן ללא כל מעורבות כירוגית פולשנית וכואבת, יש לזכור כי השיטות למתיחת בטן ללא ניתוח אינן מתאימות לכולם.

קהל היעד המתאים לסוג טיפולים אלו הינם נשים וגברים הסובלים ממצבורי שומן קטנים ונקודתיים באזור הבטן, שדיאטה או פעילות גופנית סדירה אינם מצליחים להעלים אותם כנדרש.

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן