תצוגת האופנה משולבת עם בלונים שפוצצה את רשת!

טרנדים אופנתיים באים והולכים, באים והולכים, חוזרים ובאים.

אבל טרנד אחד הפך לויראלי במיוחד ברשת, כאשר מעצב נורווגי, בשם פרדריק טייאראנדסן המשולבת בבלוני לטקס, התצוגה הפכה לויראלית ברשת והביאה הרבה דעות חלוקות בנושא.

קצת על המעצב

לא מדובר במעצב זוטר בכלל! מדובר על מעצב מוכשר שעבד עם בתי אופנה מהיוקרתיים ביותר, שהחליט לקחת את תצוגת האופנה השנתית בבית הספר שבו למד וגדל למקום אחר,

כאשר הדוגמניות שלו הלכו על המסלול הציגו עם שמלות לטקס שהן בעצם בלון אחד ענק, כאשר לדוגמניות יש תופסן בתוך "השמלה" והן יכולות לפוצץ את הבלון על המסלול

המעצב עצמו, מסביר שהוא בנה את השמלות בצורה כזו שהדוגמנית (או כל מי שאמיצה ללבוש את השמלות האלה ביום יום – תנו לנו לנחש – לא הרבה !) יכולות לשלוט על כמות האוויר בתוך השמלה – בלון.

תצוגת האופנה הזו, מעבר לכך שהיא הייתה מרשימה במיוחד ולא סטנדרטית, יצאה הד באינטרנט עקב היצירתיות ושבירת המוסכמות של המעצב הנורבגי.

שבירת מוסכמות בעולם האופנה

אנשי אופנה רבים מעריכים שבירת מוסכמות כמו זה, ואין ספק שהיא מרעננת, בתוך עולם האופנה שהוא בכל מקרה מבוסס על חידושים ועל שבירות מסוכמות.

היצירתיות והאומץ של המעצב הנורווגי לא עברו סתם כך. הוא זכה בפרס נחשק אודות לכישרון והיצירתיות שלו, פרס שרק מוכיח למעצבי אופנה צעירים ולא צעירים כאחד, שלעשות דברים מיוחדים ומעניינים זה חשוב, ושזאת בעצם האופנה – לחדש כל הזמן ולקחת סיכונים.

עולם האופנה ובלונים

בלונים באופן כללי הופכים ליותר ויותר פופולריים בעולמות העיצוב, כאשר הם פופולריים במיוחד בתחום ההפקות עם בלונים לאירועים.

הצבעוניות שלהם והייחודיות שלהם הופכת אותם לכלי שבו אפשר לעשות איתם המון דברים כמו למשל בלונים ממותגים מרשימים שמשתמשים בהם גם לא מעט בתערוכות אופנה.

בעולם האופנה ספציפית אוהבים לגעת בכל מיני אלמנטים פופולריים וגם לא פופולריים ולראות איך משלבים אותם בתוך תצוגות ועיצובים לא סטנדרטיים, הבחירה של המעצב הצעיר בבלונים היא מפתיעה,

מכיוון שמחוץ לעניין העיצובי, יש גם את העניין הטכני של לנפח את הבלונים. אנחנו בטוחים שכל מי שהיה נוכח במסלול הדוגמנות לא נשאר אדיש לתצוגה המרשימה הזו.

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן