איך לקדם את אתר המכירות שלך

בעלי עסקים רבים מקימים אתר מכירות לעסק, למשל כזה המבוסס מג'נטו, בתקווה להגדיל את המכירות, אך מגלים שהאתר לא רווחי כפי שחשבו. הסיבה לכך היא שהצלחת אתר מכירות באינטרנט מצריכה גם את קידומו. ישנן דרכים רבות לקדם את החנות המקוונת שלך, הן בחינם והן בתשלום, שיכולות לעזור לך להשיג יותר ביקורים באתר ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.

מדוע חשוב לקדם את העסק המקוון שלך?

עבור אנשים רבים זה נראה מיותר לציין את החשיבות של קידום האתר. אבל עבור אנשי עסקים חדשים בתחום המסחר האלקטרוני חשוב להבין שיצירת אתר מסחר אלקטרוני נהדר היא רק חלק מהמשוואה.

החלק האחר הוא קידום החנות שלך לצורך הגדלת המכירות. חנות או אתר בלבד אינן מספיקות בכדי לבצע מכירות.

עליך ליצור תוכנית כיצד להשתמש בטכניקות שיווק דיגיטליות שונות כמו SEO, שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן, ועוד כדי להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

לאחר שתעשה זאת, השלב הבא הוא לשכנע אותם שהמוצרים והשירותים שלך יכולים לספק את צרכיהם ושהם יכולים לסמוך על האתר שלך לבצע רכישה.

זה קשה יותר ממה שזה נשמע. תצטרך לעשות הרבה עבודה כדי לעקוף את התחרות ולהרוויח את חלקך בעולם המסחר האלקטרוני.

כתיבת פוסטים בבלוג

המטרה בלהקים בלוג היא להשיג תנועה אורגנית יותר במנועי חיפוש וגם יותר לידים במדיה חברתית.

דרוש מאמץ רב ועבודה קשה כדי להשיג זאת אבל היתרונות הם רבים. לא רק שאתה מקבל זרם קבוע של תנועה אורגנית ממוקדת ובחינם, אלא זו גם דרך נחמדה לבסס את העסק שלך באינטרנט כמוביל בתחום.

יצירת תוכן שמתמקד בפלחי שוק עיקריים

יצירת תוכן איכותי היא דרך בטוחה להגדיל את התנועה וגם את ההמרות לאתר שלך, אך עליך גם להקדיש זמן לפנייה לפלחי שוק שונים. כתיבת תוכן ספציפי לפלחי שוק מסוימים עוזרת לך למשוך לקוחות שונים וזה נותן לך את האפשרות להביע את המומחיות שלך בענף שלהם.

אפליקציה לחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל

שיווק במובייל נמצא במגמת עלייה וזה משהו שאתה פשוט לא יכול להזניח. אתר אינטרנט ידידותי לנייד הוא חובה, אך חשוב גם להיות נוכח בשווקי האפליקציות של אנדרואיד ואפל.

זה לא אומר בהכרח שהאפליקציה שלך צריכה למכור מוצרים (זה יהיה הפתרון האידיאלי, אבל זה יעלה הרבה כסף ליישום), במקום זאת עליך לספק טיפים ועצות כדי להמשיך להזכיר לאנשים שאתה קיים כך שהם יזכרו אתכם כשהם מוכנים לבצע רכישה.

כנס למדיה החברתית

מלבד פייסבוק יש רשתות חברתיות אחרות שמאד נהדרות לקידום חנויות מקוונות. החשובים ביותר ששווה לנסות הם: טוויטר, פינטרסט, אינסטגרם ולינקדאין.

עם זאת, יש לזכור שכדי להצליח לנצל את הרשתות החברתיות לקידום אתר המכירות שלך, אתה צריך להיות בעל תכנית ומטרות ספציפיות ולא רק להשתמש בהן כי אתה קורא איפשהו שהם יכולים לעזור לך להגדיל את המכירות.

רוצים עזרה מקצועית? לחץ למעבר לאתר לעזרה מקצועית

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן