בלייזרים לנשים – מה חדש בחורף הזה?

בלייזרים לנשים הן מצרך חיוני בכל ארון בגדים של נשים במשך דורות, אך לאחרונה הם חוו חזרה מטורפת להיות אחד הפריטים הכי פופולריים בארון!

לא רק שבלייזרים כיום מעוצבים במגוון צבעים ובדים, הרבה יותר מאשר פעם, גם ניתן למצוא בלייזרים מבדים ודוגמאות שיתאימו לכל סגנון אישי – הם גם אידיאליים למי שמחפש להוסיף טאץ' מלוטש למראה שלה.

בין אם את מעדיפה גזרות קלאסיות או גזרות שובבות יותר, תוכלי למצוא את הבלייזר המושלם בשבילך

האוברסייז – הגזרה הפופולרית ביותר

אחד הסגנונות הפופולריים ביותר של בלייזר נשים כרגע הוא גזרת האוברסייז.

בלייזר מסוג זה מגיע עם גזרה רופפת שמוסיפה עוד אקסטרה סטייל לכל בגד.

בלייזרים אוברסייז נראים נהדר במיוחד בשילוב עם שמלות וחצאיות, והם יוצרים מראה לא מתאמץ אך מסוגנן שניתן ללבוש גם ליציאה בערב וגם ביומיום ולשמור על שיא אופנתיות

בלייזרים בגזרת טייט

בלייזרים כאלו בגרסה צמודה יותר, היא עוד אפשרות מצוינת אם את מחפשת משהו קצת יותר צמוד וקלאסי. סוגים כאלו של בלייזרים נוטים לשבת קרוב יותר לגוף ולהיות צמודים במיוחד באזור המותניים, מה שעוזר לקבלת גזרה נשית יותר. בלייזרים מושלמים עבור לבוש מקצועי, כמו לבישה למשרד או לאירועים רשמיים ומקצועיים.

בלייזרים בבדים מיוחדים

אם את מחפשת משהו יותר ייחודי, נסי בלייזרים עם בדים כמו קטיפה או שימוש בפאייטים ונציצים! מעצבים רבים בוחרים להשתמש בבדים כאלו, אבל תוך כדי שומרים על שימוש בגוונים ניטרליים קלאסיים כמו שחור ולבן, מה שגורם לנראות הכללית שלך להיות פחות "נועז" ועדיין קלאסית, למרות השימוש בבדים שנחשבים יחסית נועזים.

איזה צבעים הכי אופנתיים החורף הזה?

החורף הזה, כמה מהצבעים האופנתיים ביותר עבור בלייזרים לנשים הם דווקא הצבעים הנייטרלים הקלאסיים כמו בלייזר שחור ובלייזר לבן.

עם זאת, גם גוונים נועזים יותר כמו אדום, בורדו, כחול נייבי וירוק אמרלד הם צבעים פופולריים החורף הזה.

גווני פסטל כמו ורוד סומק וכחול בייבי נותנים גם הצהרה נועזת העונה הזו – ניתן לשלב את הגוונים הרכים הללו עם ג'ינס או חצאיות למראה אופנתי אקסטרה.

למשהו אפילו יותר ייחודי, את יכולה לבחור בלייזר עם פרינט ייחודי או מעוצב בעיצובים מיוחדים ומושכי עין!

לסיכום

לא משנה איזה סוג של בלייזר תבחרי העונה, אל תשכחי את זה שבלייזר הוא פריט מהמם שאת יכולה ללבוש במגוון אירועים מבלי להתפשר על סגנון או נוחות! בידקי את חנויות האופנה השונות (גם אונליין) על מנת לראות את כל הבלייזרים החדשים העונה הזו, ובטוח תמצאי את הבלייזר שתמיד חיפשת ושיחדש לך את ארון הבגדים משמעותית. בהצלחה!

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן