הטרנדים המובילים בתחום תיקים לנשים לחורף 2023

חורף 2023 הוא זמן מרגש עבור כל הנשים מסביב לעולם שאוהבות אופנה ומעוניינות לחדש את המלתחה שלהן.

עם טרנדים חדשים בתחום האופנה של תיקים, מגוון העיצובים יכול להיות להיות מגוון מאוד. בין אם את מחפשת תיק יומיומי פרקטי אך מסוגנן או תיקים מיוחדים לאירועים מיוחדים, הנה כמה מהטרנדים החמים ביותר של חורף 2023.

תיקי אוברסייז

ראשית, כשזה מגיע לחורף 2023, תיקי אוברסייז מקבלים מקום של כבוד והרבה פוקוס בחורף הזה. הרבה נשים מחפשות תיקים גדולים יותר שמספקים יותר מרווח, והתיקים הללו מספקות שפע של מקום לצרכי היום-יום, כמו גם אפשרות לסחוביותר בימים שבהם את עושה שופינג ורוצה יותר מקום בתיק. בנוסף לכך שהתיקים אוברסייז, צבעים והדפסים נועזים שהפכו להיות פופולריים בחורף הזה, מוסיפים הרבה נועזות בנוסף למראה קלאסי בקו שהרבה מעצבות תיקים בוחרות ללכת בו.

הנה רק חלק מהאפשרויות הקיימות בשוק העונה:

תיק ה-Oska Paris Tote Bag הוא אופציה מרווחת ומסוגננת עם הרבה מקום ורצועות מתכווננות, מושלם לימים ארוכים בדרכים. הוא מגיע במגוון צבעים מורוד פסטל ועד שחור קלאסי, מה שהופך אותו קל לשילוב עם כל בגד.

תיק ה-Cozy Carryalls Oversized הוא פריט מושך את העין הכולל הדפסים נועזים כגון נמר או זברה שבטוח יסובב ראשים בכל מקום אליו תלכי. הוא עשוי מבד עמיד, כך שאת יודעת שהוא יחזיק מעמד לאורך זמן.

תיק ה-Oversized Tote של PIKO עשוי מעור טבעוני וכולל כיסים מבפנים ומבחוץ כדי להבטיח שהכל יישאר מאורגן לאורך כל היום. הסגירה המגנטית שלו מוסיפה אבטחה נוספת כדי שתוכלו להיות בטוחים שהחפצים שלכם לא ייפלו תוך כדי תנועה!

תיק סטודנטס גדול של Chilla תיקים מציע המון מקום לא רק לסטודנטיות אלא גם לכל מי שרוצה לקחת איתה הרבה דברים ובסטייל, לעבודה או לכל מקום שהיא רוצה ללכת אליו. התיק בא במגוון צבעים בבדים של קורדרוי ובדים דמויי עור טבעוניים.

תיקי קלאץ'

טרנד מרכזי נוסף שנראה בעונת החורף הוא קלאצ'ים ותיקי ערב.

פיסים מיוחדים בקטגוריית הקלאצ'ים מושכים את העין במיוחד ומגעיםי בכל הצורות והגדלים ממלבנים קופסתיים ועד עיצובים עגולים רכים המעוטרים בפאייטים, ניטים, פנינים ועוד.

תיקי קלאץ' אידיאליים להוספת טאצ' של זוהר לכל אאוטפיט, מה שהופך את סוג התיקים הזה לפרקטי במיוחד לכל מי שרוצה תיק ערב שישדרג כל לוק, ואין ספק שהתיקי קלאצ' של חורף 2023 הם מיוחדים יותר מתמיד.

תיקי אלכסון

לבסוף, תיקי אלכסון הפכו פופולריים יותר ויותר בשל הנוחות והמעשיות שלהם מה שהופך אותם למושלמים הן לשימוש יומיומי והן לאירועים מיוחדים כאחד, בהתאם לעיצוב שתבחרו. מתיקי עור פשוטים עם חיבורי אבזם ועד לרצועות שרשרת אופנתיות עם תפרים מורכבים – לא חסרים סגנונות בשוק בעונת החורף הזו.

אז אם את מחפשת עדכון למלתחה שלך למה שלא תשקיעי באחד (או יותר) מהטרנדים החדשים הלוהטים של חורף 2023?

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן