הרכבים החשמליים האופנתיים ביותר!

מהפכת הרכב החשמלי כבר מזמן שינתה את תעשיית הרכב ואת הדרך שבה אנו נוהגים. אז, איזה רכב חשמלי מומלץ?

טסלה דגם S

טסלה מודל S היא לא פחות ממהפכה בעיצוב מכוניות. כשהוצגה לראשונה, הדגם S קבע סטנדרט חדש למה שיכולה להיות מכונית חשמלית. לא רק שהיה לה מגוון עיצובים שהתחרה במכוניות המונעות בגז, אלא היא גם הציעה ביצועים מדהימים ותכונות יוקרה.

הטסלה S MODEL רק השתפרה עם הזמן, והיא נותרה אחת מהמכוניות הפופולריות ביותר בשוק. אם אתם מחפשים מכונית חשמלית שיכולה לעשות הכל, טסלה מודל S היא הבחירה הברורה.

אודי A3 e-tron

אאודי A3 e-tron הוא רכב היברידי פלאג-אין שהוצג בשנת 2014. ה-A3 e-tron מבוסס על פלטפורמת אאודי A3, והוא מונע על ידי מנוע TFSI בנפח 1.4 ליטר ומנוע חשמלי. ל-A3 e-tron הספק משולב של 204 כוחות סוס ומומנט של 415.211 ק"ש.

ל-A3 e-tron תיבת S tronic עם שבעה הילוכים והנעה קדמית. למרות שמדובר ברכב יוקרתי ומתקדם, תג המחיר שלו יחסית סביר בשביל רכב יוקרתי, ככה שהוא פופולרי מאוד ונותן תמורה מדהימה עבור המחיר.

BMW i8

העתיד כבר כאן, והוא נקרא BMW i8. המכונית פורצת הדרך הזו משלבת את הטוב משני העולמות, עם עיצוב מלוטש וספורטיבי שבטוח יסובב ראשים, ומנוע היברידי שמציע גם כוח וגם יעילות. ה-i8 היא באמת מכונית העתיד, וזו הצצה מרגשת למה שאפשרי עם הטכנולוגיה של היום.

אז מה עושה את ה-i8 כל כך מיוחד? בתור התחלה, הוא מופעל על ידי מנוע היברידי המשלב מנוע חשמלי עם מנוע בנזין. זה מאפשר ל-i8 להשיג קילומטראז' נהדר ועדיין לספק הרבה כוח כשאתם צריכים ומעוניינים בכך. המנוע החשמלי מספק גם מומנט מיידי, כך שה-i8 יכולה להאיץ במהירות מעצירה לנסיעה. וכשאתם לא ממהרים, תוכלו לעבור למצב חשמלי לחלוטין וליהנות מנהיגה שקטה ונטולת פליטות.

אבל ה-i8 היא יותר מסתם מכונית ירוקה. גם כיף לנהוג בה באופן מפליא. גוף סיבי הפחמן הקל מעניק ל-i8 תחושה זריזה, בעוד שמרכז הכובד הנמוך מספק יציבות מעולה. ועם שלושה מצבי נהיגה שונים לבחירה, אתם יכולים להתאים את ביצועי ה-i8 לצרכים הספציפיים שלכם. בין אם אתם מחפשים יעילות מרבית או הנאה צרופה מהנהיגה, ה-i8 דואג לכם.

ניסאן ליף

ניסאן ליף היא יותר מסתם מכונית – היא סמל לתקווה לעתיד טוב יותר. בעולם שנפגע יותר ויותר על ידי שינויי אקלים, ניסאן ליף מייצגת ניצוץ של תקווה. זוהי תזכורת לכך שאנו יכולים לשנות את הדרך בה אנו חיים, שאנו יכולים לנקוט בפעולה כדי להגן על הפלנטה שלנו. וזו ההוכחה שכלי רכב חשמליים יכולים להיות מהנים, מסוגננים ובמחיר סביר. עם כל מייל שנסע, ה-Leaf מקרב אותנו צעד אחד אל עתיד נקי וירוק יותר. אז עמדו מאחורי ההגה והצטרפו למהפכת הרכב החשמלי כבר היום עם אפשרויות מימון רכב מעולות!

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן