מה הם הטרנדים החדשים בתחום שעונים לנשים?

שעונים הם לא רק אביזרים שנועדו למטרה הפונקציונלית הגדולה ביותר – לדעת מה השעה – אלא הם גם אביזרים מסוגננים שיכולים לעשות ליפטינג רציני כל אאוטפיט. כמו בכל פריט אופנה, הטרנדים בשעוני הנשים מתפתחים כל הזמן. הנה כמה מהטרנדים האחרונים בשעוני נשים שכדאי לך לשים לב אליהם.

גוף שעון במידות גדולות

לוחות שעונים גדולים היו פופולריים כבר זמן מה והמגמה הזו נמשכת לתוך 2023 עם לוחות במידות גדולות אשר מושכות תשומת לב ונותנות אמירה, בין אם מדובר בעיצוב פשוט ובין אם מדובר על שעון שעמוס בעיטורים.

מתכות דו-גווניות

ערבוב מתכות כמו זהב וכסף הפך ליותר ויותר פופולרי בתכשיטים וטרנד זה נראה כעת גם בנישות שונות של שעונים לנשים והאמת שגם בנישות שונות של שעונים לגבר. שעונים המשלבים מתכת דו-גוונית מציעים יופי פשוט מהמם וייחודיות והם גם מתאימים למי שרוצה שעון שהוא אלגנטי ועם מראה יוקרתי שיכול להתאים למגוון גדול של אירועים.

עיצובים מינימליסטיים

הטרנד המינימליסטי קיים כבר זמן מה אבל הוא עדיין חזק בכל מה שקשור לשעוני נשים. עיצובים פשוטים עם קווים נקיים וצבעים ניטרליים כמו לבן או שחור הם נצחיים וניתן לשלב אותם עם כל דבר.

צבעים נועזים

בעוד שגוונים ניטרליים עשויים להיות נצחיים, צבעים נועזים עושים קאמבק בשעוני הנשים השנה. גוונים בהירים כמו ורוד, כחול או ירוק יכולים להוסיף הרבה נועזות לכל אאוטפיט, וכמובן גם אימרה וייחודיות.

שעונים חכמים

עם הטכנולוגיה המתקדמת במהירות, שעונים חכמים כמו האפל וואצ' הפכו פופולריים יותר בקרב נשים שרוצות פונקציונליות יחד עם אפשרויות מסוגנונות. שעונים אלו מציעים תכונות כגון מעקב אחר מדדי כושר, התראות, הודעות מהמכשירים הניידים שלכם ואפשרויות השמעת מוזיקה, הכל תוך מראה מסוגנן על פרק כף היד. האם שעונים חכמים מתאימים לכולן? לא היינו אומרים כך, בגלל שמדובר בנישה מאוד ספציפית, אבל מדובר על שעונים מאוד מעניינים.

רצועות ניתנות להחלפה

עבור אלו שאוהבות לשנות את הסגנון שלהן לעתים קרובות מבלי לקנות מספר שעונים, שעונים עם רצועות הניתנות להחלפה בקלות הופכים פופולרים יותר. הם מאפשרים לכן לשנות את המראה של השעון וגם את הלוק הכללי שלכן מבלי שתצטרכו לרכוש שעון חדש לגמרי.

לסיכום

שמירה על הטרנדים העדכניים ביותר בשעוני נשים יכולה לעזור לכן למצוא את האביזר המושלם לתלבושת שלכן ובמקביל להישאר מעודכנות בטרנדים של אופנה.

על ידי מעקב אחר סגנונות טרנדיים אלה שהוזכרו לעיל, בוודאי תמצאו משהו שמתאים גם לסגנון האישי וגם לצרכים הפונקציונליים שלכן.

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן