רעיונות לחגיגת יומולדת בסטייל

יום הולדת זוהי הזדמנות לחגוג ואולי אפילו מעט להתפרע וכל מה שרק נבחר יכול להתאים בתור תוכנית או אטרקציה למסיבה.

אז לא משנה אם אנחנו מזמינים לנו חברים שיחגגו איתנו את יום ההולדת שלנו או שאנחנו רוצים להפתיע את בן הזוג, הילד או כל אדם אחר הקרוב ללבנו במסיבה מיוחדת. כך או כך, המסיבה תמיד יכולה להיות מיוחדת בכל טעם וצורה שרק נחליט. אין כאן שבלונה מסוימת וכל מה שרק נרצה יוכל להצליח.

אז אנחנו כאן עם יומולדת בסטייל מיוחד שיותיר את כל האורחים מרוצים וגם שבעים.

אין יומולדת בלי אוכל

הבה נסכים שהדבר הראשון עליו צריך לחשוב כאשר באים לדבר על מסיבת יומולדת זה האוכל שנגיש באירוע. למות שהאוכל הוא לא העיקר אבל — בעצם… הוא כן העיקר. כי אין מסיבה בלי אוכל טוב. הוא ממש הבסיס של האירוע. רק אחרי שיש לנו אוכל טוב ומתאים לסגנון של כולם נוכל להתקדם הלאה ולחשוב על אטרקציות למסיבה, תוכניות מיוחדות, מתנות וכל מה שרק נרצה להוסיף.

אז מה נאכל במסיבה?

האוכל במסיבה יכול להיות כמעט כל דבר. אנחנו יכולים ללכת על כיבוד קל של חטיפים, ממתקים, עוגות במיוחד אם מדובר בחברה צעירים או אפילו ילדים. אך ככל שהגיל עולה וקהל האורחים הינו בוגר יותר, הכיבוד אף הוא חייב לעלות ברמה. לא נוכל להגיש שטויות לאנשים שמחפשים 'אוכל' במובן של אוכל.

אז אם יש לכם קהל בוגר שמבין עניין ומבין גם אוכל לצורך העניין, הרי שיהיה עליכם לחשוב על משהו ברמה. כמו למשל בופה בשרי, שולחן שוק מכובד ועשיר או כל הגשה מיוחדת של אוכל שיאפשר לכם ליהנות מהגשה שתכבד גם אתכם ויוציא את האורחים שלכם מבסוטים מהאירוע.

יום הולדת עם תוכנית הולמת

אז אחרי שנחה דעתנו והשבענו את הקהל הרעב, מגיע הזמן של התוכנית באירוע. אנחנו לעולם לא נוכל לוותר על התוכנית באירוע כי הוא זה שיעשה את האירוע שלנו למה שהוא יהיה בסופו של דבר.

כאן חשוב גם כן להתייחס לאפשרויות הקיימות ולבחור בכזו שתאים לגיל המשתתפים, לרמה שלהם ולמה שנראה לכם שהם ירצו וייהנו מהם.

לא לכל גיל תוכלו להביא קוסם אך לא לכולם יתאימו סדנאות יצירה. יש את השכבה שתיהנה ממתקנים מתנפחים ויש מי שיאהב דווקא שעת סיפור מרתקת. בקיצור הבנתם. יש כל כך הרבה מה לעשות ומה להציע למסיבות יום הולדת דווקא בגלל שמדבר במסיבות שאין בהם רשמיות. עם זאת, הבחירה תמיד חייבת להיעשות תוך התאמה למטרה, התאמה לשכבת הגיל ובחירה נכונה וטובה בהתאם לתקציב שלכם. כי אחרי הכול זו רק מסיבת יומולדת…

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן