מיצובישי ספייס סטאר – הכי יפה ואופנתית בכביש

מיצובישי ספייס סטאר היא מכונית קומפקטית שהוצגה לראשונה בשנת 2013. היא תוכננה להוות אלטרנטיבה מסוגננת ופרקטית יותר להאצ'בק הקונבנציונלית, והיא הפכה במהרה לפופולרית בזכות המראה הייחודי שלה ותג המחיר המשתלם.

למרות היותו עולה יחסית חדש לשוק, ה-Space Star כבר השפיעה רבות, הודות לעיצוב המסוגנן שלה ותג המחיר המשתלם. המכונית זמינה במגוון רחב של צבעים, כולל כמה אפשרויות דו-גוניות פאנקיות מאוד, והיא מגיעה עם מגוון מנועים ורמות אבזור שיתאימו לכל התקציבים.

מנועים

מיצובישי ספייס סטאר זמינה עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר או 1.3 ליטר, שתי האפשרויות משודכות לתיבת חמישה הילוכים ידנית כסטנדרט. ישנה גם אפשרות לתיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה הילוכים בדגם ה-1.3 ליטר. לא משנה באיזה מנוע תבחרו, המיצובישי סטייר סטאר חסכונית בצורה מרשימה בדלק.

למי הספייס סטאר מתאימה?

מיצובישי ספייס סטאר היא בחירה מצוינת לכל מי שרוצה מכונית קטנה עם הרבה סטייל. זוהי גם אפשרות מצוינת עבור בעלי תקציב מוגבל, מכיוון שהיא מציעה תמורה מצוינת לכסף. אם אתם מחפשים מכונית מהנה לנהיגה וקל להחנות אותה, הספייס סטאר יכולה להיות הבחירה המושלמת עבורכם.

מיצובישי ספייס סטאר היא המכונית האידיאלית לסטודנטים. היא קטנה, כך שקל לחנות ולתמרן, אבל היא גם מסוגננת ופרקטית, מה שהופך אותה למושלם עבור אלה שרוצים לעשות רושם טוב על בני גילם, וגם מחפשים רכב קטן וחסכוני עם הוצאות מינימליות

באיזה צבעים הספייס סטאר מגיעה?

מיצובישי ספייס סטאר זמינה במגוון רחב של צבעים, כולל כמה אפשרויות דו-גוניות פאנקיות במיוחד. אתם יכולים לבחור מתוך מגוון של מנועים ורמות אבזור שונות שיתאימו לתקציב ולצורכי הנהיגה שלכם.

חלק מבחירות הצבע הפופולריות ביותר כוללות לבן, כסף, שחור, כחול ואדום. אתם יכולים גם למצוא מגוון של ערכות צבעים שונות בשני גוונים, כגון שחור/כחול או אדום/לבן. לא משנה מה הסגנון שלכם, אתם בטוח תמצאו את הספייס סטאר היפה ביותר בשבילכם

לסיכום

אם אתם מחפשים מכונית קטנה עם הרבה סטייל, מיצובישי ספייס סטאר בהחלט צריכה להיות על הרדאר שלכם. עם הצבעים הדו-גווניים המפנקים שלה, העיצוב המסוגנן ותג המחיר המשתלם, קל לעשות את הבחירה הזאת, במיוחד עם אפשרויות רכב במימון מלא שקיימות היום בשוק.

אהבתן את הכתבה? שתפו ברשתות החברתיות
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email
Share on print

כתבות נוספות

שאולי יעניינו אתכן